Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

1541: teka-teki2
1) kuih apa orang tak makan kat tgh... 2)kuih apa yang orang tak makan... 3)binatang apa berkaki 9... 4)dalam betik ada biji betik, dalam nenas ada apa? ha...saper yang terer sgt tu...sila

1542: teka...ler....
1 penumpnag, 4 pemandu...apa dia?   batu dicampakkn ke sungai...knp batu tu tenggelam....

1543: buah beraney
lam bebanak buah, buah pew paling berani???   huk..huk..

1544: Lawak cikgu dan anak murid
PART ICikgu Nasyor sedang mengendali kelasnya dalam aktiviti sukan di padang sekolah. Seperti biasa, Cikgu Nasyor akan menyuruh murid²nya melakukan regangan otot. Tiba di satu bahagian, dimana muridÂ

1545: teka kacang
apa binatang yang kaya dan yang miskin... teka jgn x teka...  

1546: Cuba kira
Ali telah bertanyakan satu soalan kepada kawannya Aliff : Ali :Di atas pokok ada 5 ekor burung.Seekor burung telah di  tembak oleh seorang pemburu.Berapakah burung yang tinggal di atas

1547: LAWAK PAGI...
Citer 1Suami : Kenapa Sayang menangis?Isteri: Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang.. Suami : Buku apa?Isteri: Buku bank abanglah..Citer 2Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk me

1548: SOPAN!
Ada seorang murid..ketika didalam clas..x tahan nk g toilet.. Amat: cikgu! cikgu! saya mau ke tandas sbb saya mau berak! Cikgu: amat! tolong gunakan bahasa yang sopan..jika tidak saya tak&

1549: Pak Cik Kesian
Seorang Pak Cik nk naik bas. Tp dia cuma bawa 6 kupang tp tambang bas 7 kupang. Dan apabila dia dah naik bas dia bg 6 kupang kat pemandu bas dan pemandu bas suruh dia duduk kat tempat duduk kat bas t

1550: teka tenking best
tekateki semua jenis ikan ada disana so apabila selat melaka mula dibuka, ikan apakah yang mula2 masuk selat itu?? *kawan2,fikir2kan lah jawapannye ek,hehe...sape bagi jawapan yg tepat akan d


Page 155 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]