Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

161: kalau binatang ada fesbuk..agak2 ape status mereka?
cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri BBQ nyamuk malam neh.. nyamuk : Baru abis ronda rumah ijoi..kenyang..alhamdulillah.. aedes : Baru je pas bagi injekan maut!!..yehaaa ayam : Oh

162: Teka teki bulan pose
1) Mengapa air laut masin dan air sungai tawar?   2) Mengapa bila makan kenyang, bila tak makan lapar?   3) Mengapa bulan ramadhan kena puasa?   4) Mengapa bila raya je mesti nak balik

163: Tak tumpah kat sini, tumpah kat tempat lain
Di Sebuah sekolah menengah di Kuala Lumpur, perhimpunan telah di jalankan. Lagu Negaraku dinyanyikan.NegarakuTanah tumpahnya darahkuRakyat hidup bersatu dan majuRahmat bahagiaTuhan kurniakanRaja kitaS

164: uji minda
nak bagi satu teka teki ni..klu dah ada apa leh buat..klu dah tawu apa leh buat...hehehe teka teki ni da tiga soklan 1.benda apakah paling tajam di alam fana? 2.benda pa y paling jauh ngan manusia?? 3

165: ??!&*%#$^?
pada satu ary,ada sorang laki pegi kedai.tiba2 dia terdengar suara lelaki dan pompuan yang berbunyi'AHHHH!!!,HELP WE'.lalu laki tu pon pi kat belakang bangunan yang dia dengar suara tu.sampai sahaja d

166: KISAH BENAR. ini BUKAN LAWAK
Assalamualaikum. Nama saya Lin (bukan nama sebenar) dan saya sekarang sedang menuntut di salah sebuah universiti di negara matahari terbit,Jepun.Saya ingin berkongsi pengalaman saya dengan pembaca bud

167: tolong aku
aku da berkenan spasang kasut... so aku pinjam ngan abu n samat 50 seorang.. so aku da rm 100 la.... aku pon bli kasut tuh..harga 97 ja.. so aku bagi la sowg singgit blik.. so makna nya aku hutang rm4

168: Teka-Teki
saya ada teka teki ya.. pada satu ari ada satu kapal terbang dilangit sedang membawa orang (penumpang)..tiba 2 kapal terbang terlanggar nyamuk lalu kapal terbang pon jatuh masuk kedalam gua.. akhirnya

169: sambung belajar..
Anum:Mak!Mak!Anum diterima sambung belajar,mak! Mak Anum:Sekolah mana pulak terima ko masuk ni Num,setau mak..ko tu sekolah smpi tingkatan 2 je,itupun x abis! Anum:Sekolah untuk orang mengandung mak..

170: Ko lelaki ke pompuan?
Kira berapa huruf f kat ayat di bawah.. baca sekali je tau..     The fantastic of final fantasy is one of my favourite film!        


Page 17 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]