Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

171: Kutip baju
Cite nie aku dgr dr mak aku  tyme dye lepakking ngan membernya @ rumah aku   tyme tu, mak remaja tyme , mak die (nenek aku) suruh g rmh kwn mak dia untuk amik bju nenek aku tu setelah sekian

172: Cube jawab!
1.banyak2 babi, babi pe boleh dimakan? tip 1."babi" nie ramai org makan (hampir 1 dunio makang) 2.bukan BBq(ha pikir2) 3.mcm2 perisa 4.mcm2 bentuk, jename     2.byk2 mee, mee pe serbuk? &nbs

173: Spiderman
seorang ibu mude tlh menghantar anaknya yg seorang kuat imaginasi..   ibu:apa khabar cikgu, hr ini sye nk daftarkn anak sye ke sklh ini cikgu:khbr baik puan, nie spa nama anak puan yg comel nie?

174: Nama Bapak..
ZAMAN BUDAK2 KAT SKOLA DLU SUDA MNJADI KEBIASAAN UNTOK KAWAN2 YG AGAK KURENG AJ*R UNTOK MENGEJEK NMA BAPAK KITE KAN??.. KISAHNYE BERMULE BERGHINI...    MSA AQ DARJAH 1,, AQ DOK KELAS DEPAN S

175: surat cuti

176: THANK YOU!!
ada seorang pemuda dtg dr kampung ke bandar utk memohon pekarjaan..maklumlah pemuda ini tiada pengajian tggi, tetapi mempunyai pengalaman memasak..setibanya pemuda ini ke bandar, pemuda ini menjumpa

177: lampu isyarat
ini kesah seorang budak bernama didi didi membawa membernya pergi bersia2 memgunakan moto dan bila saja tengok lampu isyarat hendak menukar warna merah didi akan memecut walaupun masih jauh.....  

178: lawak lain
lau nak tengok lawak lain pg la kat link bawah ni k pastu komen ckit http://asrirayrock.blogspot.com/search/label/LAWAK

179: sesat
pada satu hari ada seorang mamat ni datang dari bandar untuk pergi ke kampong saudaranya....dia tak tahu selok belok kampong tersebut...dia terjumpa lah pak aji untuk bertanya.....!! mamat  

180: teka teki
1)macam mana nak berhentikan air terjun? 2)kenapa pengali kubur tak guna selipar untuk gali kubur? 3)banyak2 bas, bas apa yang cerdik? 4)banyak2 kotak,kotak apa yang tak boleh angkat? 5)kenapa teksi t


Page 18 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]