Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

191: ntah bacela
ada 2 orang budak berbual tentang kehebatan ayah masing-masing budak 1 : ko tau tak terusan suez? budak 2 : tau kenapa plak tu ? budak 1 : bapak akula yang korek tu.... budak 2 : owwhhh..hah ko tau ta

192: pancut air
pada petang minggu adik dan abang melakukan sesuatu yang menyeronokkan....... abang :  adik dah siap lum(dengan nada gembira)...jap g abg nak pancut ni...tak leh      &nb

193: Berjogging di Malam Hari
bersms bersama leman"weh, jom p jogging""apa yang hang merepek ni syaitan(ala2 direktor ahmad nifsu) hang tau dak skrg kol brapa?""hah ! aku ingatkan baru nak masuk subuh. tgk kelam ja. aku bangun ms

194: Cara2 nak cover malu
1.Kalau tersepak batu:Jangan terus bangun, sebaliknya kamu baring dan terusberguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai.Bila sudah tiada yang nampak, barulah bangun.2.Kalau terjatuh basikal:

195: FW: Sebab-Sebab Penjara Pudu Ditutup...Kisah Benar!!!!!!!
sebab sebab penjara pudu sukar ditutup..... .Berlaku di Penjara Pudu Kuala Lumpurdi suatu ketika dulu. Hanyaboleh disebarkan pada orang2tertentu sahaja...Sebelum Penjara Pudu ditutup dulupernah diceri

196: cikgu
mila  : assalamualaikum,cikgu cikgu : waalaikumsalam,mila          mila saya nak soal awak ,apa jawapan yang diberikan oleh pelajar,sekiranya  &n

197: Stewardess tensen
Saloma = stewardess yang terlampau tensen, Pax = Penumpang saloma: kambin, ikan, pasta? pax: urmm.. ayam ada? saloma: libas tray laju2 kat kepala pax. saloma: teh, kopi, hot choc? pax: cappucino ada?

198: Fifa
dlm banyak2 pemain bola...korang minat yg mana?

199: urg sambongan gambo dulu
---------------____MoooooooM8888 ______________MogggooooooM88888 ________MMMMMoooooooooooM8888888 ________M6ooooMMMmoooooooM888888888 _____Mmooo8oooooooooooooM88888888888 ____MmmmooooooooooooooM888888

200: Oh cipan pujaanku
Tatkala aku boring tahap cipan tertelan basikalberuang kutub kepanasan di gunung everestidea nak menulis tak masuk ibarat mentel kena bloktangan plak terasa ringan macam nak lempang rosaknah matt a


Page 20 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]