Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

271: Hoi...............
Aku dah tukor username aku. nanti aku padam artikel nih.

272: versi thun-burung murai
1979====Anak:Abah, tu burung ape?Bapak:Burung Murai, nakk..Anak : Burung aper?Bapak : Burung MuraiAnak : Burung aper?Bapak : Burung MuraiAnak : Burung aper?Bapak : Burung MuraiAnak : Burung aper?PELEM

273: anak advance
Seorang ibu mengadu masalah tentang anak yang berumur 5 tahun kepada doktor pakar. Ibu: Doktor anak saya ini terlalu matanglah.Doktor: Apa buktinya?Ibu: Tengok tu..Anaknya sedang membaca majalah "MASK

274: Exercise minda
1. Ayam apakah yg asyik baring jer..sekejap kiri..sekejap kan,,sekejap meniarap..sekejap terlentang? 2. Dalam banyak2 haiwan..haiwan apakah yang dikehendaki? 3. Binatang apakah ketika hidup nama lain.

275: Tengok kaki laa
sekumpulan lelaki sedang bersorak sambil menyaksikan perlawanan Ayam Sabung di sebuah kampung...Tua muda kecik besar semua sedang leka tengok ketangkasan 2 ekor ayam masing2 nak jadi juara..   Ta

276: asal nama elektrik
Orang Melayu dikatakan mengambil perkataan ELEKTRIK daripada perkataan Inggeris yang juga ELECTRIC. Tetapi yang sebenarnya, ELECTRIC itu diambil dari perkataan Melayu campur Inggeris.Ceritanya... . Pa

277: Cover x kena tempat
Seorang lelaki ternampak seorang pemuda seluarnya basah lencun, lalu dia bertanya.Lelaki: Kenapa seluar basah?Pemuda berasa malu dengan muka merah padam dan sengih dia menjawab.Pemuda: Jatuh kolam ban

278: kahwin dua..
seorang lelaki sedang minum teh tarik di warung sebuah kampung.Terkenal dengan sifat loyar buruknya..seorang makcik sengaja nak mengenakan lelaki ni..   Lelaki : Ha..makcik..sorang jer ker? Makci

279: Saper bijak..tlg jawab
Kalau korang terer la kan... Naper Bunga Tayar Belakang Lori lebih cepat BOTAK dari tayar depan?

280: Straight ke bengkang bengkok?
Dekat kedai buku ada awek cantik baik punya.. Budak 1 Ape lagi dia nak mengorat la dengan awek yang tengah belek2 majalah tu, tapi dia di halang oleh Budak 2.Budak 2: Baik ko jangan mengorat awek tu.B


Page 28 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]