Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

351: Sukan Yang Telah Pupus
Semua orang sukakan aktiviti sukan(kecuali aku). Sukan membina keyakinan diri dalam kehidupan yang serba mencabar ni. Tapi ada sukan yang telah pupus kerana dikatakan tidak berfaedah lansung. Kita ter

352: Teksi Malam
Kerana waktu dah tengah malam, Jenab yang baru habis kerja overtime terpaksa naik teksi kerana bas sudah tidak beroperasi lagi. Jenab : “Kalau hendak pergi ke Kampung Pasir, berapa ringgit?&hell

353: Sakit apa sebenarnya
Jejai menemani isterinya yang mengadung 3 bulan berjumpa dengan doktor. Doktor menyuruh Jejai menunggu diluar sementara beliau akan memeriksaa isteri Jejai dan amkan memanggil Jejai bila dah selesai.

354: IB's Guide To Lawak Part3
IB's Gone To Rehab Sape kat sini minat Aliff Aziz? Eh,ye ke? Aku pun tak minat. Kali ni aku dah tak pos artikel racist sebab aku dah malas nak buat gitu. Semalam Doremon ada tulis 1 artikel yang mungk

355: TROLI PUNYA PASAL
kejadian berlaku di sebuah pasaraya..   makonah: bodoh punya pasaraya.. nak makan duit orang je taunyer.. mekmon: apa kes??? makonah: tu.. pasaraya tu.. nak guna troli pun kena masukkan duit! mek

356: JADIKAN AKU WANITA
Mengisahkan seorang perempuan..yang mempersoalkan kemampuan lelaki untuk membuatkannya berasa seperti perempuan.....enjoyDalam satu perjalanan,sebuah kapal terbang telah terjerumus ke dalam sebuah rib

357: Lawak Belalai
1 hari kat Sri Lanka ada sorang laki ni mandi sungai sorang2. Ada la gajah kat sebelah dia tu dok ushar je dari tadi. Masa dia keluar dari sungai tu gajah tu tanya kat dia "Macam mana awak boleh berna

358: assalamualaikum
nama saya adalah Johnny Lonestar...apa?tak paham?JOHNNY LONESTAR tu nama la bodoh.... lain kali tingkatkan bahasa inggeris anda tu yer! ahaks

359: Cerita
Hai,aku lagi IB. Artikel aku kali ni kisah benar yang berlaku kat skolah aku. Sekarang aku form4,kejadian tu berlaku masa aku form 2 ke 3 ntah. Ada kontroversi kat skolah tu pasal 2 orang india(laki d

360: segelas ke setitis
satu ari sorang mamat bernama babibu pegi kt sebuah kedai bernama kedai mamimu,mamat tu tanya kt pelayan tu babibu:berapa harga satu cawan teh pelayan:RM1.50 babibu:kalau setitis pelayan:set


Page 36 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]