Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

391: kenapa siput babi gerak lambat
Ali : Abu aku nak tanya ko 1 soalan.. Abu : tanyalah,ape soalan ko tu? Ali : kenapa siput babi gerak lambat? Abu :sebab dia ada cengkerang. Ali : salah,cuba lagi Abu : sebab dia takde kaki. Ali : sala

392: putri bunian
kat mne putri bunia aq ni siape nampak sruh dia blik,,,hukkk

393: PENGAJARAN KT SUMER..

394: Kenapa kamu angkat tangan dua kali?
Suatu hari Abu, Ali dan Atan ke sekolah (Mereka ni satu kelas), guru kelas mereka masuk la ke kelas mereka untuk memulakan sesi suai kenal (maklumlah baru darjah 1), sebelum memulakan sesi cikgu pun b

395: a,kummmm
haiiiii lj kini jxb dh kmbali smula n dh jdi baikkkkk     DALAM BNYAK,BANYAK,BANYAK APE YANG BANYAKKKK     CPAT JAWAPPP:::::

396: aq budak baru
nm aq adli umur aq sceret skola secret aq akan buat lawak sampai bumbung dah nak jatuh

397: gigit hidung
KUALA LUMPUR: Sikap baik seorang lelaki membantu rakan wanitanya berpindah rumah disalah tafsir teman lelaki wanita terbabit hingga sanggup memukul lelaki itu di kepala selain turut digigit hidung dal

398: lawak paling best didunia
pada sutau hari, adelah sekumpulan awek2 cun gi umah aq....lepas tuh die tanye la kat aq soalan nie.....awak punye tuh.....                      

399: seven-e
4 orang bakal ayah sedang menunggu di bilik menunggu di hospital sementara isteri masing-masing sedang berjuang untuk melahirkan anak. Kemudian keluar jururawat dan memberitahu kepada ayah pertam

400: tahukah anda
1. Tahukah Anda dalam bahasa Inggeris dan Italy, jurugambar dikenali sebagai paparazi.Perkataan itu dipercayai diambil dari watak paparazzo dalam filem La Dolce Vita yang diterbitkan oleh Federico Fel


Page 40 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]