Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

451: Santai
Di sebuah petang yg permai... Ayam  : Hai lembu.. aku tengok ko ni kesian la..hari hari makan rumput,,x jemu ker? Lembu : Biasa la yam..dah memang aku makan rumput..ko ni naper tanya aku mcm tu?

452: budak sekolah
  Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.Abu be

453: ruang borak utk sape nak borak ngan wa(terutamanya justboycuz)
klu x laku ruang ni wa nak delete...   silakan,silakan, jemputlah masuk....   salmah ooo salmah buatkan air ni ha tetamu ramai nak datang.....   (salmah pun dtg bwk air) salmah:air teh

454: kucing kena langgar
  masa nak sampai rumah dari tempat keje semalam, nampak 3 ekor kuceng kat tengah jalan. salah sekor daripadanya terbaring sambil terkangkang kat tepi jalan tu. pastu sekor ada betul2 kat tengah

455: Boss
Seorang pengurus sedang memerhatikan anak anak buahnya menjalankan tugasan masing-masing..Dengan muka yang garang, beliau mendekati salah seorang pekerjanya.. Usop : Eh, tuan..Maaf tuan,saya x perasan

456: Manusia ske myalahkn benda len....
utk cover malu bl jtuh tagga kat office... 1. mak cik cleaner nie x reti mop tagga ke? tgk nie.... tangga licin, abih aku jtuh.. 2. kasut lameeeee... 2 yg licin ckit..bos lmbt bg gaji.. 2 yg x leh bli

457: Renungan ckit...
Kaum Yahudi berpuasa pada setiap hari Ahad,,Andai nya org Islam ingin berpuasa pada hari Ahad, maka hendaklah dia mulakan pada Hari Sabtu dan Ahad, atau pun pada Hari Ahad dan Isnin iaitu puasa berkem

458: persamaan poligami dengan kenderaan
ni ada beberapa persamaan poligami dengan kenderaan   kalau laki kahwin 1..............dia seperti tak pergi mana2   kalau laki kahwin 2.............dia seperti menaiki motorsikal   kal

459: Polis vs Pemandu
Seorang lelaki ditahan polis dalam satu sekatan jalan raya. Lelaki tersebut mula berdebar apabila polis mula bertanyakan soalan kepada nya. Lelaki : Kenapa tahan saya encik.Saya tak buat salah pun. Po

460: Alkisahnya...
Seorang perempuan sedang memasukkan pakaian2 yg nak dicuci ke dalam mesin basuh yang baru dibeli dan diletakkan di perkarangan rumah. Sebaik sahaja beliau menceduk sabun debu jenama 'KEPALA HOTAK' seh


Page 46 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]