Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

461: bodoh
Berita kemarin. . . seorang ibu dan anaknya tewas di panah petir.... dri kemarin polis berusaha utk m'nkap dn mengejar petir tersebut......

462: Petua Seorang Nelayan
Seorang nelayan mampu hidup senang bila kuar menangkap ikan,, beliau mampu memperolehi hasil yang banyak.cukup untuk menanggung anak dan isterinya serta umah dan kete lagi...Namun kehebatan beliau tel

463: Kes Naya
Dua sahabat yang telah lama berkawan, susah senang bersama merancang untuk melancong ke Kuala Lumpur sebab masing2 baru dapat bonus..Si Samad (bukan nama sebenar) dan Halim (pun bukan nama sebenar) se

464: Man vs Pak Imam
Di sebuah warung, Man yang suka loyar buruk bertemu Pak Imam. Man mendapat idea untuk kenekan pak Imam nie. Ikuti perbualan mereka :   Pak Imam : Man, ko naik apa datang sini tadi? Man : Aku naik

465: Perihal seorang suami
Percaya atau tidak lelaki berkahwin boleh buat 2 benda dalam masa berlainan tapi saling berkaitan. 1.Menonton bolasepak pasukan kegemaran (liga luar negara) ngan kawan2, tapi cakap kat bini, member aj

466: isteri bisu
Alkisah ada seorang perempuan bisu yang sudahpun berkahwin, pada suatu hari, dia telah ke supermarket untuk membeli daging, tetapi disebabkan dia bisu, dia mempunyai kesusahan untuk berkomunikasi deng

467: isteri dan suami
Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.Malangnya, dia telah tersal

468: suami VS isteri
Suami:1. Pandu ke bank, parking dan berjalan ke mesin ATM2. Masukkan card3. Tekan number PIN dan jumlah yang dikehendaki4. Ambil duit, card dan receipt Isteri:1. Pandu ke bank2. Matikan enjin kereta3.

469: baca je la
Cerita 1Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit “..Nek lemang ni nak buat macam mana,

470: contain alcohol
ha,korang paham2 la sendiri


Page 47 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]