Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

481: sakit mental
Satu hari seorang pengawal membuat rondaan disetiap bilik orang sakit mental, dalam rondaannya dia terdengar nyanyian yang merdu walupun tak bunyi macam suara Mawi tapi suaranya memang hebat dengan su

482: bodoh
satu ari,ali pegi umah kwn dia,abu yg baru dpt anak minggu ni,dorang berbual pasal anak,setelah sejam ali tanya abu ali:weh,lupa lak aku nk tanya ko,anak ko laki ke pompuan abu:teka la ali:aaaaa,anak

483: aku sayang mak aku
Aku ada pasangan hidup sendiri.... Bila seronok, aku cari. ...pasanganku Bila sedih, aku cari....Mak Bila berjaya, aku ceritakan pada....pasanganku Bila gagal, aku ceritakan pada....Mak Bila bah

484: sipot
pada suatu petang yang indah dikala mahatari terik sedang mengambang.....si ayah dan seorang anak berusia 6 tahun sedang dudok berbual2 di tepi pondok....sedang rancak si anak dan si ayah berbual2...t

485: Surat pemohonan
Suami bin LelakiNo. 99 Jalan Todak,Taman Seri Tenggara,34200, Parit Buntar,Perak Darul Ridzuan.Isteri binti PerempuanNo. 99 Jalan Todak,Taman Seri Tenggara,34200, Parit Buntar,Perak Darul Ridzuan.&nbs

486: cerek ajaib
  Seorang pemuda yang sedang terdesak di padang pasir yang panas terik, menginginkan sebuah rumah untuknya berteduh. Tetiba lak terjumper satu cerek, (lampu ajaib la konon). Nak dijadikan cerita,

487: UtaNg
balak ngan aweknyer...   ayang..ayang..   ye.. sayang..   ayang ngat x ayang ader utang ngan sayang...   ermmm... ingat...   ble ayang nak bayar?????   alah sayang ni.. n

488: Robot
Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampa

489: KeBaL
dialog antara dua sahabat...   ko nmpak x org tu?   ngape?   ko jgn men2 ngan dia.. dia tu kebal tau x?   kebal?   iya.. klo tikam x lut.. tembak x lut.. penggal x putus.. leh

490: HERO
semalam aq tgok cite superman... bab superman ni aq mmg suka siot.. x kesahle dia pakai suar kecik kat luar... aq suka sebab yg berlakon jd superman hensem2 belaka (bg aq lah..) so aq pun try le cari


Page 49 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]