Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

41: Lawak blok
Masa tu ada seorang lelaki Indonesia yang cakap Bahasa English dia cakap kat seorang laki                                

42: Lawak Convoi
Lawak Convoi 7 1) Serahkan pada Yang Di AtasPada suatu hari Si Amin disuruh oleh emaknya mengambil mangga di kebun. Sedang Amin memanjat pokok mangga, tiba-tiba dia terlihat ke bawah ada sepasang

43: tak bersyukur
dalam sebuah kampung,ada seorang gadis yang sangat cantik dan dia merupakan anak ketua kampung. satu hari, ketua kampung tersebut ingin mencari jodoh untuk anak nya.dengan syarat dia mahukan seorang l

44: Belajar bahasa JEPUN
01. Yang pemarah – KEIJI CACIMAKI 02. Yang suka berjimat – SAYORI SUKAMURA 03. Yang bisu – KIETA TADASORA 04. Yang suka makan nasi – NANACHi KASIBANYA 05. Yang suka layan blue

45: Apa Yang Korang Nampak Orang Tua Ke Awek Muda ?
Salam.... Hari ini aq nak suruh korang teka la.... gambar ni aq dapat dari iklan entah apa2 tah aq pun tak tahu asal bukak blog je mesti iklan ni kluar datang dari pelusok mana pun aq tak tahu la..

46: Lawak Buta huruf
Lawak Buta huruf     Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa,dia bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?" "Dah ten

47: 23 Perkara yg tidak boleh dilakukan semasa MEMANDU
1. Tidur dengan nyenyak.2. Membebel tak sudah-sudah.3. Menyumpah-nyumpah trafik light dan polis trafik.4. Menghidupkan lampu isyarat tak tentu hala.5. Membunyikan hon sesuka hati.6. Menelefon kekasih

48: karam singh walia - ayat power
1. Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke bawah2. Tak lapuk dek hujan, tak lekang macam rambutan3. Tiada rotan, pelempang berguna juga4. Biar lambat asalkan tak cepat5. Biar putih tulang, jangan kuni

49: TeKa TeKi Kurangkan NgANTuk
Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat terus buang, ape bendanya?

50: Eksiden & Alkohol
Seorang lelaki dan wanita terlibat dalam kemalangan jalanraya yang dahsyat. Kereta mereka remuk sama sekali. Ajaibnya, kedua mereka selamat tanpa sebarang kecederaan. Selepas berjaya keluar, perempuan


Page 5 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]