Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

521: baca lah dulu
mosi-mosi watasi muru ano latino uno muotu numeru sayonara des numeru taiano (paham ke,kalo x paham nape baca)

522: 50 sen
pada suatu hari jumaat yang hening amat naik bas ke masjid untuk menunnaikan sembahyang jumaat. mat Amat memberikan seringgit untuk tambang bas pergi dan balik memandangkan Amat dah pon makan tengahar

523: ish3...kesian
pada hari khamis lepas ali pergi ke sekolah lalu belajar matamatik cikgunya btanya...ali 2 - 1 berapa?ali ckp xtahu cikgu lalu cikgunya menyuruh ali betanya kepada ahli keluarga bila balik ke rumah na

524: fakta yg hampir benar
1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai. 2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perem

525: selamat hari raya haji
salam sepada semua cheters....aku disini ingin bagitahu kepada umat islam selamat hari raya haji...dikesempatan ini aku ingin meminta maaf kepada semua chaters, kalu ada terasa pa2 yg aku ckp lg2 kepa

526: teka umo...
oit warga LJ... aku busan la... nk men farmville xbleh2 bukak dari tadik.. aku bace komen2 korg cam bleh hagak je umo korang.. jom men teka2 umo jom...   gigi_biru = 22 gagak_hitam = 24 mochx46 =

527: AmBuLaN
Ble tiba musim prayaan makin rajin le polis wat road block.. sana sini ader.. skrg ni menjadi2 x kira tmpat...   Mat: ko tau x.. aku bengang betoi...!!!   Tam: la.. ngape lak..???   Mat

528: Zainudin Zidane
Keesokan hari setelah piala dunia berakhir, zidane yang dikenal sebagai kapten dari pasukan Perancis, merasa malu kerana telah gagal memberikan kemenangan kepada negaranya.Zidane ingin keluar rumah, t

529: tikus hebat
ada 3 ekor tikus yg sama2 nk tunjuk terer dorang,ikuti perbualan dorang tikus1:aku penah lalu dpn kucing tu,korang blh ke tikus2:aku penah naik atas kucing tu tikus3 tgh pkr apa nk ckp,akhirnya tikus3

530: ko pkr la sendiri apa tajuk dia
Ema bekerja ngan satu perusahaan konsultan yg x terlalu besar sebagai assistant dn slh sorang partner pada perusahaan konsultan tersebut nama dia andy,ema ni mnt ngan andy walaupun andy dh k


Page 53 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]