Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

581: Ni pown baru2 gak
Waktu tu pown aku menumpang member jugak naik motor pergi town. Sampai kat trafic light dia pun berhentila lampu merah. Aku pun teringat pulak nak hisap rokok. biasa la orang ckp isap rokok macho(pada

582: Ujian Neurologi untuk Alzheimer
Masa yang diperlukan untuk setiap soalan cuma 5 saat je...selamat mencuba.    Ada berapa Huruf C OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOCOOOOOOOOOOOOO OOOO

583: Kisah Realiti
Ni kisah aku sewaktu dlu... Sewaktu aku berada di Shah Alam. Jalan kan penuh sesak. Badan aku time 2 berisi skit la bukan gemok. Pada hari tu aku menumpang  kawan aku per

584: kisah ayam
kat sebuah reban ayam ni ade seekor ayam jantan yang dah tua tapi masih bertenaga lagila, lepas tu ade 10 ekor ayam betine, sume ayam dara, nak dipendekkan cerita penternak ayam ni telah membawa seeko

585: kawin
ada 3 anak dara kawin serentak,mak ayah dorang pn suka+sdh,masa dorang nk blah dari umah mak ayah dorang mak dorang osn antar srt tls tjk iklan yg berkaitan ngan hidup dorang lps seminggu yg slg antar

586: mkn ayam
razak pegi 1 restoran ni pastu psn ayam sekor,bila dia nk mkn pelayan tu dtg blk pelayan:maaf cik,tu sebnar nya laki tu punya,dn tu stok kami yg last razak:sbb dh mkn skt jadi ni saya punya laki

587: Surat
1 ari,usop jendul((bkn nama sebnar)nk beli kn adiah utk awek dia,mek ayu(pn bkn nama sebnar).so si usop ni ajak adik sepupu utk tmn dia,si usop ni beli topi kain je,adik sepupu dia lak beli spender it

588: teka...teka..teka..
teka teki ni korang kena baca dan faham betul2 sbb ada smbungannya nnt.. ini part 1.. pada satu ari... ada 10 org hamba Allah... ingin menaiki kapal... mereka terdiri daripada... seorang nelayan... se

589: koboi dn pari2
satu ari sorang koboi sdg plg ke umah,dia terjumpa sekor ular,dia pun tangkap ular tu ular:tlg jgn bnh saya,saya adalah pari2 koboi:kalau btl ko tunai kn hjt aku ni,1.muka aku hensem cam brad pitt,2.b

590: curang
ada sorang wanita yg berkawin ngan sorang wakil rakyat,satu ari suaminya bertanya suami:syg,selama 10 thn berkawin syg pernah x curang,abg x kn mrh isteri:dh 3 kali bang suami:macam mana blh 3 kali,ng


Page 59 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]