Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

581: Kisah Realiti
Ni kisah aku sewaktu dlu... Sewaktu aku berada di Shah Alam. Jalan kan penuh sesak. Badan aku time 2 berisi skit la bukan gemok. Pada hari tu aku menumpang  kawan aku per

582: kisah ayam
kat sebuah reban ayam ni ade seekor ayam jantan yang dah tua tapi masih bertenaga lagila, lepas tu ade 10 ekor ayam betine, sume ayam dara, nak dipendekkan cerita penternak ayam ni telah membawa seeko

583: kawin
ada 3 anak dara kawin serentak,mak ayah dorang pn suka+sdh,masa dorang nk blah dari umah mak ayah dorang mak dorang osn antar srt tls tjk iklan yg berkaitan ngan hidup dorang lps seminggu yg slg antar

584: mkn ayam
razak pegi 1 restoran ni pastu psn ayam sekor,bila dia nk mkn pelayan tu dtg blk pelayan:maaf cik,tu sebnar nya laki tu punya,dn tu stok kami yg last razak:sbb dh mkn skt jadi ni saya punya laki

585: Surat
1 ari,usop jendul((bkn nama sebnar)nk beli kn adiah utk awek dia,mek ayu(pn bkn nama sebnar).so si usop ni ajak adik sepupu utk tmn dia,si usop ni beli topi kain je,adik sepupu dia lak beli spender it

586: teka...teka..teka..
teka teki ni korang kena baca dan faham betul2 sbb ada smbungannya nnt.. ini part 1.. pada satu ari... ada 10 org hamba Allah... ingin menaiki kapal... mereka terdiri daripada... seorang nelayan... se

587: koboi dn pari2
satu ari sorang koboi sdg plg ke umah,dia terjumpa sekor ular,dia pun tangkap ular tu ular:tlg jgn bnh saya,saya adalah pari2 koboi:kalau btl ko tunai kn hjt aku ni,1.muka aku hensem cam brad pitt,2.b

588: curang
ada sorang wanita yg berkawin ngan sorang wakil rakyat,satu ari suaminya bertanya suami:syg,selama 10 thn berkawin syg pernah x curang,abg x kn mrh isteri:dh 3 kali bang suami:macam mana blh 3 kali,ng

589: cermin mata
pada suatu hari seorang abang tidur dengan memakai cermin mata. si adik berasa amat pelik,lalu dia bertanya,nape abg pakai cermin mata waktu tidur. abg menjawab kalau tak pakai macam mane  nak te

590: makcik tua
Satu ari ada la sorang makcik ni naik bas nk gi melaka sebab nk jumpa anak dia,masa tu x ramai org dlm tu,pastu bila dh nk dkt sampai makcik ni nk kencing makcik:ala,tadi masa bs ni benti x wat h


Page 59 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]