Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

611: terkangkang-kangkang
Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang. Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata

612: LELONG
LELONG     Jenis ni memang ssuai utk manusia yg x sedo dri.. klo pribase kate "masuk bakul angkat sndri.." ni jenis naik ats dri sendri.. khas utk manusia2 yg ramai musuh... dilengkapi den

613: teka tekuk
Binatang apa telur ditengkuk?

614: FACTS!
1. Your reading my facts 2. Now your saying/thinking thats a stupid fact. 4. You didnt notice that i skipped 3. 5. Your checking it now. 6. Your smiling. 7. Your still reading my comment. 8. You know

615: SIMETRI
korg rasa keje ckgu tu senang x? Masa aku sk dlu ckgu akulah org yg paling cbuk + glabah ble time exam... dlm pd itu aku tringatlah satu cite...   Ckgu: Ok klas.... ari ni ckgu nak trangkan 1 top

616: Tawaduk
Ni pengalaman akulah( cerita betul) mase sekolah asrama dulu, dulu kat asrama aku solat 5 waktu mesti kene wat kat surau (peraturan asramala) kecuali perempuan yg uzur xyahla, aku solat kat surau 4 wa

617: teka teki tekan teku
selesaikan teka-teki berikut berikut menggunakan apa sahaja kaedah yang anda fikirkan terbaik. 1. Terdapat lima rumah dengan warna yang berlainan. 2. Dalam setiap rumah, terdapat seorang penghuni

618: menu
Di tengah kota jaybee pada malam hari aku lepak di stulang...oleh kerana perut ku dah bertechno...aku ngan geng2..pon singgah di kedai makan siam yang terpacak disitu....lalu meminta MENU:   

619: FIRASAT
korang dah bertemu ngan right person..??? samaada sudah atau blum.. korang kena ambil tau tempat pertama pertemuaan korang kerana ianya memberi sribu makna dalam menilai prhubungan korang... walau bag

620: Hanya sekadar hiburan...
  Berape hari yang lepas, satu temuduge kenaikan pangkat telah dibuat oleh salah sebuah anak syarikat TNB. Biaselah kan kalau nak naik pangkat mestilah duduk ujian bertulis dan lepas tu barulah u


Page 62 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]