Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

631: ProFiL iSZa
Saje je aku nak letak profil aku kat cni... Nama penuh: I- intelligent                     S- shiny

632: LEBIH BAIK
Kadangkala adalah lebih baik klo org tua korg msuk umh org tua klo... - korg x prnah blek kg menjenguk mereka - rumah mereka tiada kemudahan air bersih... - rumah yg didiami mereka dah nak rak rak rum

633: Pemalas menjadi Rajin
Di sebuah sekolah menengah (tak kisah lah sekolah mana pun) ada dua orang pelajar yang mempunyai ciri-ciri yang berbeza salah seorang daripada mereka selalu menyiapkan kerja rumah dan seorang lagi tid

634: Peninggalan Jepun
berikut di senaraikan beberapa peninggalan jepun yang masih wujud hingga kini..   1. Slipar jepun - slipar yang hanya layak digunakan ke bilik kecik 2. Hantu Jepun - hantu yg berpakaian tentera j

635: Mempercayai cerita lagu
Pernah korang dengar lagu ni: Air pasang pagiSurut pukul limaNyonya bangun siram pokok bungaPokok bunga melur tanam tepi pantaiItik bertelur ayam menetasCik baba jatuh dalam paritCik aminah ketawa jer

636: KEJE KOSONG
Kejadian berlaku di sebuah tempat yg dirahsiakan atas faktor2 keselamatan.. Di suatu petang... Penganggur: Assalamualaikum Pekerja: Waalaikumussalam Penganggur: Adik, di cni ada keje kosong kan.. Peke

637: ADA BRANI KA?
Ramai org dlm dunia ni suka wat perkara2 plik nak pecahkan rekod... untung2 nama leh masuk Guiness Book Of Record... di sini ada beberapa rekod yang brani org wat.. 1. 100 ari bersama ular berbisa 2.

638: guru besar....
satu hari... di dalam kelas 5T3... di sebuah sekolah

639: syaifulpenang dan kerbaunya dan lembunya
alkisah........... suatu hari di tepi sungai.....

640: Pramugari Vs Passenger
Seorang lelaki menaiki sebuah pesawat Boeng 747 ke Bangkok dari KLIA. Sebaik sahaja berlepas beliau didatangi oleh seorang pramugari yang cantik dan body yang agak seksi. Pramugari : Excuse me Si


Page 64 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]