Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

651: teka?????
Ada 9 ekor burung dekat atas wayar eletrik.Seekor burung kena tembak..Tinggal berapa lagi kat atas wayar eletrik tu???????

652: BAPAK DAN JIRAN
SUATU PAGI,AHPOW TERDENGAR PERBUALAN BAPANYA DGN SEORANG JIRAN. bapak ah pow:ceh...isteri wa ni penipu betul lah! jiran:penipu?kenapa lu ckp mcm tu? bapak ah pow:sebab mlm td dia tak bal

653: pengembala kambing
Suatu hari datang seorang cendekiawan kristian, yang ingin menguji keagungan dan kebenaran Tuhan yang disembah. Cendekiawan itu berjumpa dengan raja negara tersebut dan meminta kebenaran untuk be

654: padang
aku baaru blk dr padang indonesia...satu ketika,aku kat pejabat "BUPATI"...ni office yg memberi kte maklumat sepenuhnyer ttg tempat2 bencana gempa padang....aku ngn kak nurul waktu tu...kteo

655: TEKA AR...
dalam banyak2 gigi... gigi aper yang paling lucahhhh

656: sape mkn hrus tglkn KL
ada 3 ekor kucing,brjln d sbuah lorg,ibu kota KL  sambil mcari santapan utk brbuka puasa,,coz masa bln ramadan mereka kantol satu hari............ dgn brnyanyi lagu2 alleycat,kucingA trnampak ti

657: Marah (dialog singkat)
Budak 1: Aku marah kalau orang cakap aku marah walaupun aku tak marah!!Budak 2: Macam mana tu??

658: Dia datang, LARI!!!
Ada sebuah kejadian yang berlaku di dunia ini, salah satunya ialah taufan katrina. budak 1 dan budak 2 sedang bersembang. Tiba-tiba budak 3 lari.budak 3: Lari! lari!budak 2: Apsal??budak 1: Apa yang d

659: air milo utk ibu~
Kisah ini adalah kisah benar yang berlaku kepada seorg kanak2 kecil yg cumel n kiut miut suatu ketika dahulu...Ceritanye bermula cmni..Satu hr, kire2 dlm 15tahun yg lalu, ana dan ibunye balik dr shop

660: pikir la sendiri..............
bnyk2 kereta,kereta apa yg xdi panggil kereta............... 


Page 66 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]