Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

681: Tabung Masjid
Setiap umat Islam bagi lelaki wajib menunaikan solat fardhu Jumaat, nak di jadikan cerita Man dengan Din pergilah solat Jumaat, tengah Imam baca khutbah adalah tabung sedekah masjid di tolak-tolak kep

682: 1 Malaysia
citer btul yg dah diedit...hehesatu hari aku g tandas belakang restoran 24jam..kt situ,tnds laki ngan tnds pempuan berseblhan jer..lagi pulak,setiap satu tnds tu hny blh muat sorng jer..lps ak keluar

683: GHAIRAH KE...
Bingkisan ini ku tuliskan buat renungan mereka yang bergelar insan..Insan???mmm.insan perangai serupa setan...Hidup ini penuh dengan kekalutan..penuh dengan kekecewaan..Takdirkah yang perlu dipersa

684: petronas
sewaktu aq pulang dari kerja,seperti biasa aq di sambut dgn senyuman oleh isteri yang sedang mengandung 3bln.sambil menonton tv dan meratah mempelam muda juga menghadap laptop di depan mata,dia menari

685: BOOORING
Adoyai...boringnye.tak de citer2 yg best kah?klau ade,bole la kongsi ngan sya.

686: HeBat??
ok...nak dijadikan ceta,adalah konon 3 pontianak ni sedang lepak kat atas pokok nun..maka,masing2 bercerita tentang kehebatan diri.. namun,masing2 tidak mahu kalah,..pontianak1:kamu nampak org yg berj

687: Betul ker ni tahi???
suatu hari,masa pak pandir berjalan2 ke pekan,tetiba beliau ternampak tahi di depannya..namun begitu,pak pandir ragu2..lalu dihidu tahi tersebut,"baunya macam tahi la"kata beliau..lalu diram

688: iguana
al kisah,seorang ayh yang kurang rapat dengan anaknya,ingin sekali menebus kembali masa bersama,yang hilang ditelan masa,terbela oleh anaknya seekor iguana yang pelik dan ngeri dilihat oleh pandangan

689: Tukang Tilik
Abu Jahal adalah seorang yang sangat kaya, beliau mempunyai perusahaan yang sangat besar. Tapi malangnya beliau tak begitu fasih Bahasa Inggeris kerana PPSMI telah dibatalkan. Pada satu hari bel

690: Teguran berbisa
Seorang anak sedang makan kerepok saiz family pack kesukaannya maklum la kesedapan kerana beliau tidak berpuasa, maknya menegur agar dia akan berpuasa satu hari nanti.Mak: Amin.. Tak puasa nanti poli


Page 69 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]