Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

691: XfunnY pon..
seiring salam seharum ganja, kasih sebening vodka, dengan hati seputih syabu, walaupn ada dosa sekecil extacy.. sELamat haRI raYa AIDILfitri.. maaF ZAhIR & BATIN  

692: happY rYE daY
aku ad bnd nk ckp kt korg nih.... aku sebagai ank P(bpk).M(bpk,mak) ,SO..kne lh gtau kt korg.. ak nk bg tau kt korg y esk rya....n haPPy rAyE DAY... SUME y bce article ni j

693: (hehe..xd title)
ad cter nie,kt wrung mne ak xtau....nie dialog wahab ng pak mat..hikhik pak mat:wahab,kasi air panas satu.. wahab:orait! pak mat:pagi2 mcm nie,kena air panas baru la segar sikit bdan...aaa..l

694: bos xtau mlu
 Ini cerita pasal seorang pemuda yang baru membukak satu pejabat baru...al-maklumlah loan baru lulus kat bank dan hati meluap luap nak bukak business...tak tahu lah business apa...nanti aku tanya

695: Makna Raya
Raya ada macam-macam jenis:-1. Kanak-kanak + Raya = Duit Raya2. Remaja + Raya = Jalan-jalan Raya3. Universiti/Kolej + Raya = Assyment Raya 4. Dewasa + Raya = Duit Terbang Raya5. Cina/India/Lain-lain

696: Tak apa
Seorang budak menguap dengan luasnya tanpa menutup mulut, perkara itu di tegur oleh bapanya.Bapa: Amin.. Menguap tu tutup la mulut Amin tersenyum lalu menjawab.Amin: Takpe bah.. Monyet kan dah kena i

697: Obat Saket
Inginkan kesihatan yang memaksimumkan walaupun hakikatnya kita tidak mampu. Sudah puas berikhtiar, berusaha, berkorban tapi semuanya tidak menjadi. Mengapa? Adakah kerana anda tidak berdoa atau tidak

698: latif n pakcik nya
Latip yang kurang pendengaran ingin meminta nasihat dari kawannya dengan meminta skrip yang sesuai semasa melawat Pakciknya di hospital. Kawannya pun memberikan skrip yang sesuai untuk di hafal oleh b

699: Pengganti tok imam..
Ketika ingin menunaikan solat,tok imam pon mulakan dengan  takbiratul ihram,tetapi tidak boleh melakukannya kerana tidak khusyuk,kemudian ada seorang makmum (ali) merelakan diri untuk menjad

700: Balik Kampung
Ali memecut keretanya dengan laju. Tak sabar rasanya nak jumpa orang tuanya. Setelah tiga tahun tak balik, asyik balik rumah mertuanya di Pahang tahun ini dia berpeluang balik ke Alor Setar. Ini pu


Page 70 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]