Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

711: Teka Toki Sonang
1. ADAKAH ANDA BLEY MEMASUKKAN 50 EKOR GAJAH DLM KETE....?JWPN : BLEY , DGN MEMASUKKAN KESEMUA EKOR 50 EKOR GAJAH TERSEBUT...2. BLEY KAH ANDA BERAK TANPA MENANGGALKAN SELUAR....?JWPN : BLEY DGN TERBER

712: ORDER
Adalah kat restoran ni.....ade 2 pelangga datang dan duduk kat kerusi....dan dtg pelayan tu nak ambik order..... Waiter : bley saya ambik order cik berdua?Pelanggan 1 : Kmi nak H1N1 satu yek....Waite

713: penampar free
aku keje kt 1 kampeni nih .. de la sorg amoi keje ngan aku...name dia aling.. ni antara cite lawak aku ngan dia la.. kalo xlawak sori.. tp aku cite kt org mmg dorg gelak giler2.. citer 1aritu ak

714: Suruh Beli...
Mak : Ali tolong mak pegi kedai sat!! Ali : OK!! Mak : Pegi beli kacang tanah sekilo, cili kering, minyak masak,bawang merah.. Ali : That's all (dgn nada blagak)??..ingat kan nak bnyk tdi..

715: CuBe JaWab
  byk-byk negara,negara ape  ade gerhana matahari dan bulan???

716: SPM 2009
Kpd ahli2 LJ yg masih bersekolah dan akan menghadapi SPM pada tahun ni, saya ada beberapa soalan bocor untuk bagi kat korang. tapi jangan report kat polis tau..nahas aku..Walaubagaimanapun, saya ta

717: Nama Jawa
Pilihan nama jawa yang bagus2 diperturun kan. Kalau kawin dgn Jawa, eloklah guna nama ini untuk anak... Pilihlah yg anda berkenan:- Pandai tanam bunga, diberikan nama -Rosman. Pand ai membaiki kereta,

718: Makna di sebalik nama negara
Russia=bohsia itali=tali bahrain=bah hujan belanda=landak brazil=bra perancis-cis!! singapura=singa berpura-pura india=dia masuk thailand=petai iran=run(lari) arab saudi=pak ara

719: Mengapa chewing gum kena banned kat singapore
Ramai yg dah tahu,chewing gum is a banned stuff in singapore.cakap pasal benda nie,ada satu cerita.suatu hari,PM Singapore pergi ke Thailand.dia mkan malam dgn raja siam.mula2 diorang makan udang,PM s

720: Telinga
Syaqi dilahirkan tanpa kedua telinganya, tetapi walaupun cacat dia berjawatan tinggi di sebuah bank. Dia sangat marah kalu ada orang yang mempersoalkan tentang telinga.Satu hari dia mahu menga


Page 72 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]