Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

731: Insaf
Hari ini,Pasha merasakan satu penyesalan dihatinya kerana selama ini dia selalu besikap sombong da meninggi diri.Lalu, Pasha pergi berjumpa seorang pakar kaunselin, iaitu Mr Jejai untuk menceritakan p

732: Kanibal
Seorang pelancong telah ditangkap oleh satu kaum kanibal (orang makan orang) ketika tersesat didalam sebuah hutan. Geng Kanibal hendak memasak pelancong tersebut untuk dijadikan makan malam mereka..

733: .::LAWAK JENAKA.COM::.
ADA LAWAK BESH2 TAK?? BUCAN LAH P0SEW2 NI...!! KLU NK ADD CRITE UH..JGN NGAR0T PUNYER!! NAIK BENCI DA..AND KAT LAWAK LUCAH TU..JGN LTK CERITA TERLAMPAU LUCAH..TERBATAL PUASA KU..!! PURATA YG BACA LAW

734: Soalan n' Jawapan
 Saya ada soalan dan jawapan....1.Kenapakah kita tak leh ketawa semasa puasa? J::kerana takut tak kering gusi...2.Bila hujan turun ada superman lalu...apakah dia?J::Bila ada org hingus adalah ja

735: Wahai Syaqi
Wahai syaqi aku minta maaf kerana aku tak leh back up lgi laporan nih......kau masih kecik tak smpi ati aku nak tengok kau merempat....bukan kau yg di penjarakan kan...tetapi mak bapak kau....aku sorr

736: LAWAK JENAKA®
WARNING : DO NOT POST ANY PORNO STORY TO THIS SITE!!! AMARAN : DI LARANG MENGHANTAR BENDA LUCAH !!!

737: tom tom...
TOMATO:: aku nak jadi jutawan.... TOM:: oh..senang je tuu TOMATO:: macam mana? TOM:: jadi atlit...masuk olimpik dapat pingat emas dan dapat 1juta baru lah jadi jutawannn.... TOMATO:: ....ke

738: meneka meneki
Sila teka ye rakan2: Hisap darah bukan nyamuk Lekat di atas bukan cicak Ada sayap bukan burung

739: C SYAQI
Syaqi...ooo...SyaqiAPAKAH KAU NI??ADAKAH BERKULIT MANUSIA

740: Keranamu Kekasih
Sepasang kekasih Jejai dan Pasha sedang bergayut di telefon dengan mesra.  Jejai meluahkan rayuan-rayuan mautnya: Jejai : "Sayangku, engkau tidak usah meragui cintaku kepadamu. Apa pun yan


Page 74 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]