Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

751: Bila Hati Dah Hitam...
Solat lima waktu tak pernahnya dibuat.Yang sunat tak payah tanya laa.Sedangkan wajib pun 'tuang' setiap waktu inikan pulak yang tak wajib. Harta didahulukan dari segala perkar

752: Apakah ini?
Saya ada soalan kat kamu semua!!1.Tanah apakah yg selalu basah?2.Rambut apakah yg dri hijau ke merah?3.Manakah lgi kuat smada pencil ok matanya atau pen yg rosak matanya?4.Kucing apakah pandai berjala

753: Pengotor siot!!
Di suatu petang yang di tiup angin sepoi2 bahasa, di mana lepaknya dua orang budak yang suka membuang masa, kita ikuti kisah mereka.Budak 1: Aku ingat dah tak mau malas-malas lagi melepak dan membuan

754: MANE SATU KEPALA???
ADE BERAPA JENIS KEPALA KERETA???? SIAPA TAHU???

755: LAWAK PECAH KEPALA
CERITA BERMULA DI SEBUAH DESA.... SUATU HARI SEORG GEMBALA KAMBING SEDANG MEMBAWA KAWANAN KAMBINGNYA KE ARAH BUKIT BUKAU YANG MENGHIJAU.... SEDANG MENURUNI CURAM BUKIT...SI GEMBALA ITU TERJATUH

756: Kompem dia jawab
Ada dua orang budak membuat lawatan suka-suka ke Hospital Bahagia Tanjung Rambutan, kerana berasa sangat bosan mereka pun memulakan aktiviti untuk menyakat salah seorang pesakit di situ.Budak 1: Weyh

757: Nak Jdi Kaya
D suatu tmpt yg terpencil...tinggallah seorang lelaki berumor 60 an...dia sngt miskin teramat miskin...tuhan pun mengasihinya dan menghantar utusan nya menyamar jdi manusia.....lalu utusan itu berjump

758: D sana dan D situ
D sana ada kreko....d situ ada meja......d sana ada ubat.......tetapi.......D DEPAN MONITOR ADA MONYET!!!!

759: Kebakaran
Berita terkini:Disebuah rumah sakit telah terjadi kebakaran.sumber api dipastikan berasal dari kamar mayat.dua orang mayat luka ringan,tiga luka bakar agak berat dan satu orang mayat berhasil melarika

760: Missing Child
Ada lah satu family di india ni kehilangan anak diorang 1 satu orang jek daripada 4 anak dan anak paling bongsu yang hilang tue....diorang sngat rindu pada anak diorang....dan di KHABARKAN BAHAWA ANAK


Page 76 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]