Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

791: birthday ke-17
Seorang anak bertanya pada ibunya.Anak : Mama, bila harijadi saya ke-17 nanti, boleh buat pesta dirumah?Mama : Boleh...boleh..Nanti mama akan aturkan.Anak : Ma, ..boleh saya mengajak kawan-kawan saya

792: GYM sport
bersenam, angkat besi,berenang,berlari,jagalah badanmu serta kesihatan diri,hidup cergas jadikan amalan,tubuh yang sehat,cerdas fikiran...............................sambil bersenam ala kocok-kocok,s

793: Lawak Sports Toto
Ni kisah betul ni!! wktu tu aku ngah tunggu mk aku beli brg dapur.aku park kete kt dpan sports toto.Aku pon tngok je la org BERJUDI .Org melayu ada,Cina ada, India ada,Indon pon ade gak. Aku pon us

794: cerita seram bukit putus
Kisah gempar dan menyeramkan ini terjadi kepada seorang lelaki yang bekerja di Seremban. Pada hari tersebut (hari khamis petang jumaat) beliau terpaksa balik ke Kuala Pilah kerana keluarganya menga

795: ujian darah
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati Amin.Lias : Kenapa menangis?Amin : Saya datang untuk ujian

796: kodok
ketika di makmal biologi , ali dimarahi oleh cikgu mat yg suka melawak .cikgu : ali !! kan cikgu dah pesan banyak kali , bawa katak !!ali : tapi ini kan memang katak ..cikgu : ini kodok !! sudah !! j

797: hukuman ber-diskaun
ketika di makmal biologi , ali dimarahi oleh cikgu mat yg suka melawak .cikgu : ali !! kan cikgu dah pesan banyak kali , bawa katak !!ali : tapi ini kan memang katak ..cikgu : ini kodok !! sudah !! ja

798: HAH?????
Di suatu tempat yang saya pun tak berapa pasti di mana letaknya, tinggal sepasang suami isteri..mereka hidup bahagia walaupun si suami tak mempunyai pekerjaan tetap untuk mencari nafkah..Ini kerana

799: Pemain bola Malaysia
Berikut adalah ciri unik pemain bola sepak Malaysia. 1.) Rambut style same macam ronaldo, zidane, owen, beckam dan lain2 tapi main jauh dari terer. 2.) Gaji +RM5000.00 tapi main cam budak skola

800: harta
Perkahwinan Sebuah PerkongsianAhmad dan Siti sudah lama hidup berumahtangga. Semua perbelanjaan, kereta, rumah dan lain-lain semuanya hasil perkongsian bersama. Malangnya Ahmad tidak pernah berkata be


Page 80 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]