Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

801: Wow, Baunya!!!
Satu pertandingan telah dianjurkan di sebuah negara Eropah. Pertandingan ini dinamakan "Pertandingan Menahan Bau" di mana, peserta dikehendaki masuk ke dalam bilik kecil yang dipenuhi ole

802: layan je laaa...............2
pada suatu hari nih.ada la sepasang kekasih yang amat sangat tersangat2 cinta sesama sendiri.nama lelaki tu ialah aiman dan aweknya lak maznah.diorang bercadang nak berjumpa di sebuah taman rekreasi..

803: layan je laa...
pada suatu hari arnab dan kura2 nak berlumba.so diorang tetapkanlah hari yang sesuai.setelah tiba hari tersebut mereka pun bersedia untuk berlari......dan pengadilnya ialah beruk.beruk:ok!!ke garisan!

804: teka-teki: nahas kapal terbang
Pada suatu hari yang malang, sebuah pesawat penerbangan asing yang terkemuka telah membuat penerbangan ke sebuah negarabPesawat itu membawa lebih daripada 200 orang penumpang yang terdiri drpd pelb

805: teka teki:kuda
Saya ada teka-teki ni.. bukannya susah sangat pun.. Nak mintak  u all tolong translate kan perkataan di bawah ni ke dalam English... 01.Kuda Hitam =_____________________ 02.Kuda Putih = __

806: Petua Tahan lama...
Sesuai untuk yang dah berkeluarga mahupun yang masih solo.......Ewah ewah ewah... korang suka betul kalau bab-bab nak tahanlama nie, ya? Kat bawah nie ada petua untuk 'tahan lama'. grrrrr.KELAPA PA

807: JWB JGN X JWB
1. pisau memotong daging,daging memotong apa??2.nk mencari punya lah susah,bila dh dpt benda itu di buang..apakah benda nya?3.what 5 word that become short when we add 2 more letter in it??4.what beg

808: hampeh.......
Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anakperempuan mereka hamil."Siapa si bedebah tu," jerit sang ayah, sedang siibu menangis. "Suruh dia datang sini!"Si

809: petua tercekik tulang
* Nota: Aku dapat nie dari forwarded e-mail, sesiapa yg menulis benda nie aku rasa dia memang kelakar........ and not only that the message were well presented......... Nice!!!! Aku d

810: Ayah Terhebat
Pada suatu hari ada tiga orang kanak-kanak sedang melepak dan mereka saling cerita-menceritakan tentang kehebatan ayah mereka. Abu : “Ayah ku mempunyai beberapa buah banglow yang cukup besar”. Al


Page 81 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]