Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

821: boikot azwan ali jahanam
kalau korang nak boikot azwan alihttp://help.blogger.com/?action=flag&blog_ID=8588119844518465570&blog_URL=http%3A%2F%2Fsilaserazwanali.blogspot.com%2Flepas tu pilih hate and violencepastu co

822: Kahwin Dengan Lelaki
Rizal ialah seorang lelaki bertubuh kecil yang menjadi saksi suatu kes berat, kelihatan gementar dan gugup ketika diminta memberi keterangan oleh seorang peguam. Dengan suara yang lantang, peguam itu

823: Bentangan cuti tahunan kerajaan empayar lawakjenaka.com
Setelah 8 hari 2 malam menilik (lagi 6 malam aku tido), saya, pembantu nujum negara telah memilih cuti cuti tahunan yang tersenarai di bawah selain dari cuti perayaan yang biasa.   1.) Cut

824: Kisah Telur Rebus.....Lawak giler
Aku ada cerita ni... lawak la juga.. tapi jangan ketawa tau... Aku baru berkahwin setahun yang lepas dan duduk dengan isteri aku. Kami duduk berdua sahaja sebab belum dikurniakan anak. Aku ni ada s

825: Just to light ur day..
>Cium :>>Mau mesra cium bibir,>Mau enak cium dekat dada,>Mau nikmat cium di bawah pusat,>Mau lebih panas ?>Turun Lagi Lebih ke Bawah... ..Cium Tuh Tar Jalan Raya !!!>>>

826: satu SOALAN........???
 ok aku ada satu soalan nih!ko mesti jawab tau!siapakah AZWAN ALI????A.BELENB.PELACURC.BOHSIAD.PONDAN YANG MACAM BELEN,PELACUR DAN BOHSIA

827: Sempurna
Azwan sedang ditemuduga untuk mendapatkan pekerjaan di sebuah kilang.. Penemuduga : "Adakah kamu belum pernah bekerja sebelum ini?" Azwan: "Ya, betul." Penemuduga : "Saudara

828: Rugi Merokok
Seorang anggota polis cuba menegur seorang pelajar yang sedang menunggu bas sambil menghisap rokok. Polis : "Kenapa kamu merokok?" Pelajar: "Suka hati saya la." Polis : "Dari

829: azwan ali anjing jalanan
kau nak tau tak azwan cam pukimak lancau babi ahli neraka perangai cam yahudi.kalau kau pergi blog dia mesti ngutuk org lain.cam dia bagus sangatmcm nih ayatnye INI LAH SATU SATUNYA....PROGRAM PENUH B

830: Hitler ... dragon ball evolution


Page 83 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]