Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

821: Bentangan cuti tahunan kerajaan empayar lawakjenaka.com
Setelah 8 hari 2 malam menilik (lagi 6 malam aku tido), saya, pembantu nujum negara telah memilih cuti cuti tahunan yang tersenarai di bawah selain dari cuti perayaan yang biasa.   1.) Cut

822: Kisah Telur Rebus.....Lawak giler
Aku ada cerita ni... lawak la juga.. tapi jangan ketawa tau... Aku baru berkahwin setahun yang lepas dan duduk dengan isteri aku. Kami duduk berdua sahaja sebab belum dikurniakan anak. Aku ni ada s

823: Just to light ur day..
>Cium :>>Mau mesra cium bibir,>Mau enak cium dekat dada,>Mau nikmat cium di bawah pusat,>Mau lebih panas ?>Turun Lagi Lebih ke Bawah... ..Cium Tuh Tar Jalan Raya !!!>>>

824: satu SOALAN........???
 ok aku ada satu soalan nih!ko mesti jawab tau!siapakah AZWAN ALI????A.BELENB.PELACURC.BOHSIAD.PONDAN YANG MACAM BELEN,PELACUR DAN BOHSIA

825: Sempurna
Azwan sedang ditemuduga untuk mendapatkan pekerjaan di sebuah kilang.. Penemuduga : "Adakah kamu belum pernah bekerja sebelum ini?" Azwan: "Ya, betul." Penemuduga : "Saudara

826: Rugi Merokok
Seorang anggota polis cuba menegur seorang pelajar yang sedang menunggu bas sambil menghisap rokok. Polis : "Kenapa kamu merokok?" Pelajar: "Suka hati saya la." Polis : "Dari

827: azwan ali anjing jalanan
kau nak tau tak azwan cam pukimak lancau babi ahli neraka perangai cam yahudi.kalau kau pergi blog dia mesti ngutuk org lain.cam dia bagus sangatmcm nih ayatnye INI LAH SATU SATUNYA....PROGRAM PENUH B

828: Hitler ... dragon ball evolution

829: pak ali bukan tamak
Pada satu hari, Pak Ali pergi ke hutan untuk mencari kayu api. Pabilalalu kat kawasan tasik, Pak Ali tergelincir dan kapak buruknye terjatuhdalam tasik tu. Maka datanglah Pari Pari Tasik kepada Pak

830: Made in Japan/From Japon
Ha ha ha, good one. Must read....Oh hai yo ku zai mas................MALAYSIA BOLEH !!!!............... A Japanese man was in a hurry to go to the KLIA airport, so he tooka Proton taxi. The taxi


Page 83 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]