Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

831: pak ali bukan tamak
Pada satu hari, Pak Ali pergi ke hutan untuk mencari kayu api. Pabilalalu kat kawasan tasik, Pak Ali tergelincir dan kapak buruknye terjatuhdalam tasik tu. Maka datanglah Pari Pari Tasik kepada Pak

832: Made in Japan/From Japon
Ha ha ha, good one. Must read....Oh hai yo ku zai mas................MALAYSIA BOLEH !!!!............... A Japanese man was in a hurry to go to the KLIA airport, so he tooka Proton taxi. The taxi

833: jangan ketawa
JANGAN KETAWA 1: Pintu bilik dibuka dengan kuat dan mengejutkan sepasang suami isteri yang sedang tidur nyeyak... Seorang lelaki dengan wajah garang mengacukan senjata tajam ke arah si isteri... .

834: nenek2.....
Seorang gadis menjadi pelacur tetapi tidak mahu neneknya tahu.Satu hari satu gerombolan pelacur ditangkap termasuklah gadis itu.Polis meminta pelacur-pelacur itu membuat satu garisan lurus. Semua b

835: BURUK
pada suatu hari ada la dua orang pemuda ni.sorang nama aiman dah sorang nama hazmin.hazmin merupakan seorang yang hodoh.hazmin:sedih siott!dilahirkan camni!aiman:rilek...hazmin:ko leh la rilek sebab k

836: sos??top up??
kwn aku nih nama dia husna.dia cam sengal je...bilik ngan milik pun..nak ckp bilik..pi ckp milik..apa2 pun baca la cita ni dulu...ni masa aku ngan kwn aku g hotel kat cameron highland..nama hotel t

837: Hari Jadi
Sewaktu Mamat berjalan-jalan di sebuah pusat membeli belah, datang seorang peminta sedekah menadah tangan depannya. Kerana merasa kesian, Mamat dengan rela hati menderma sebanyak RM1 kepada pengemis

838: Tugas aku
Baiklah semua, sebagai pembantu ahli nujum, aku, Dato' Sri Y.A.B Tun Joker_90 akan mengumumkan bajet 2010 bagi negara lawakjenaka.com   Harga rokok, arak, daging babi, pelacur, kondom, mak

839: KEPUTUSAN TELAH DIBUAT
king:....               king kita ialah.....   A...Z...R...O...Q...               quen

840: Rizal yang Insaf
Kerana sudah berasa insaf, Rizal pergi kesebuah surau untuk mendengar ceramah agama. Ketika tabung derma di edarkan, dia dengan segera membuka dompetnya dan memasukkan RM2 ke dalam tabung derma itu.


Page 84 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]