Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

841: Lagu Gadis masa kini.
Selamat datang, hari ini saya ingin tujukan lagu ini khas untk betina......maaf....wanita hari ini. I ni tak termasuk gadis-gadis suci atau mak cik-mak cik. Lagu asal, tak tahui, mula disiarkan di

842: Pencungkil Gigi
Pada suatu petang Rizal marah-marah kerana pencungkil gigi di meja makannya cepat sangat habis. Kerana ketika itu anak dan iserinya keluar, dan yang tinggal hanyalah pembantu rumahnya. Maka Rizal pun

843: Makanan Ayam
Rizal ditangkap oleh seorang pegawai kastam ketika cuba menyeludup masuk barang ke Malaysia. "benda apa yang kau bawa ini?" tanya pegawai kastam "Tidak ada apa encik...cuma makanan ayam

844: alkisah selipar......
Al-kisah…..adalah satu kampung ni..nama kampung ni kampung pinang 18 batang. Kat kampung ni orang ramai idup aman dan bahagia. Dalam kampung yang aman ni..adala sorang laki ni. Nama dia Ali (nama

845: Lagu Khas
KHAS UNTK GADISPELAWAKJAHAT

846: cuba bayangkan
cam nie..bnd nie jadi waktu aku g ari guru skol aku ari tu...sja la g menyemak kan diri coz skol aku sekarang semakin maju n hari guru pun mmg dh best sgt...tp de bnd aku nk share la..skol aku de men

847: Demam Babi
Berikut adalah tanda-tanda anda telah dijangkiti H1N1 atau demam babi. 1.) Badan rasa lemah, berat badan naik, dan tubuh bertukar pink. 2.) Hidung anda semakin ke depan dan lubang hidung anda m

848: undi dgn komen
disebabkan ramai sgt nak jdik king kat snie..saya cdgkan nama2 dibawah sebagai king dulu..perdana menteri,bendahara,ape2 je..tu tunggu dulu..   sy cadangkan nama2 dibawah   1.azro

849: cinta pandangpertama????
ada la di satutempat terpencil.ada dua ekor kekasih nih yang sedang bertengkar.......p:dasar lelaki mata keranjang!!dulu bukan main nak kawen ngan i.tapi kenapa skg kawen ngan pompuan len lak?! L:eh!e

850: Suami Yang Adil
Sepasang suami isteri, iaitu Jenet dan Rizal sedang bergaduh mengenai keluarga mereka masing-masing. Jenet berkata, "Abang memang tidak adil kerana tidak pernah menyukai orang-orang yang mempuny


Page 85 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]