Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

861: cerita 1
Cerita 1Dalam hujan lebat, malam gelap gulita, jalan tidakberapa nampak, aku cari jalan mudah follow kereta depan, tiba-tibakereta itu emergency brake, aku sondol belakang keretanya. Akuturun dalam hu

862: Tanda Hitam Didahi
Suatu hari, Rizal pergi berjumpa pakar sakit kulit untuk mendapatkan rawata : Doktor : "Apa masalah encik?" Rizal : "Kulit saya rasa gatal-gatal, doktor." (sambil menunjuk tangan

863: Kisah Benar 13 : Penyelam
Siapa sangka, rupanya penyelam terbaik di dunia adalah dari Malaysia.Lebih mengejutkan lagi dia adalah kawan aku sendiri masa kat kampung dulu.Nama dia Mat seman,tapi lebih dikenali dengan nama Mat

864: Teksi
Fakta tentang teksi -ramai pemandu teksi merupakan kaum lelaki, ini bukan bersifat perkauman atau prejudis pada jantina, tetapi hanyalh fakta, pembaca perempuan tolong jangan pukul saya ok. -te

865: teka teki highway
hoOkay! aku ni mcm terpanggil nak bg teka teki ni sbb aku terkena dr JB sampai la SENAWANG drive tp x dpt jwb.... mcm ni..bende ni suke berkelip.... mase kite x pakai dia akan berkelip-kelip... tp bi

866: pinjam
pada suatu hari adala seorang pemancing nih yangmemancing di sungai yang tidak diketahui namanya.tiba tiba datang la seorang pemuda nih yang datang nak pinjam umpan...pemuda:bang boleh pinjam umpan ta

867: PERANGKAP TIKUS
Sepasang suami dan isteri petani pulang kerumah setelah berbelanja. Ketika mereka membuka barang belanjaan, seekor tikus memperhatikan gelagat sambil menggumam "hmmm...makanan apa lagi yang dibawa mer

868: jangan minta cerai !!!
Sepasang suami isteri yang selalu menghadapi masalah perhubungan tengah berbincang masalah mereka dalam sebuah kereta di mana suami tengah memandu Isteri : kita dah berkawin 15 tahun dah,saya rasa s

869: criter misteri...
Pada satu hari, aku berjalan-jalan di tepi sungai. sungai itu dipanggil sungai manggis... macam-macam ikan ada dlm tu kecuali manggis... aku x tahu kenaper dia panggil sungai tu sungai manggis...

870: teknologi
suatu masa akan datang... ada 3 org yg baru bersahabat dtg berehat di sebuah hotel ternama... sedang dok dlm jakuzi... tetiba... ada bunyi cam panggilan telefon, sahabat dari Jerman m


Page 87 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]