Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

901: kerana jelingan
suatu hari...ali ngan bapak dia g la jalan22 kt pekan n lalu la tepi kdai mainan..ali pun benti la tgk b-daman..(bdk2 la katakan)..dia pn men ambik ja...dia nk tnjk kt bapak dia srh beli...sekali bap

902: kebodohan ida.
kebodohan 1:guru:ida 1+1 sama dengan berapa? ida:11 cikgu.kebodohan 2.guru:cuba eje ROPE?ida:R A P E{terus kena pelempang}kebodohan 3:semasa ida tengah berjalan2 dia ternampak suatu benda ini.ida:bau

903: SOALAN UNTUK X TIGY 2
aku nak bagi soalan len lak.sapa nak jawab,jawab la.macam mana nak buat batu bikarbonit bergerak dan terangkan sebabnya.

904: pizza
suatu hari ida peg ke pizza hut...ida:saya nak pizza supreme satu pekeja:pizza tu nak dipotong 6 atau 4?ida:dipotong 4 lah.kalau 6 takut tak habis lakpekeja:???

905: BUKAN SENANG NAK DAPAT.....
dua  sahabat sedang asyik memancing.mereka diam saja tanpa bicara,hanya sesekali meneguk minuman masing sambil terus asyikdengan kail masing2.beberapa lama kemudian salah seorang daripadanya berk

906: MACAM KILAT
dua orang teman sedang sembang sembang di kedai kopilelaki 1:isteri aku kalau drive macam kilat!lelaki 2:maksud kau laju macam pelumba F1 ke?hebat!lelaki 1:bukan daa....dia suka 'sambar'pokok kat tepi

907: pernah naik harley?!
dua orang pemuda sedang asyik naik kereta,tiba2 sebuah motor harley davidson memintas kereta mereka dan penunggangnya berteriak,"aloo..bro!korang pernah naik harley ke belum?"dan kemudian me

908: AHMAD
pada suau hari ahmad nak pergi ke bengkel.so dia pun pergila tapi setelah lama berjalan dia masih tak jumpa bengkel.so dia pun jalanla lagi akhirnya  dia sampai jua...ahmad:hah!!ada pun bengkel y

909: teka sapa??
dalam web nih ada dua mangkuk ni yang suka sangat hantar gambar king kong dan beruk.sapa dua ekor mangkuk tuh??!!{atau lebih tepat lagi dua ekor bodo+bangang+mangkuk=jahanam!!hahaahahaahahaha

910: pada suatu hari.....
pada suatu hari,ada la di suatu tempat ni mereka mengadakan perlawanan bola sepak.so apabila tengah rancak bermain tiba ja ada seorang penonton yang merungut...ahmad:woi apa ni??lembik gila!!tendang p


Page 91 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]