Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

911: maki bank
pada suatu hari aiman pergi berjalan2 di bandar.semasa sedang berjalan2 dia ternampak isterinya{diana}sedang merungut seorang diri di depan sebuah bank.so aiman ni pun pg la kat isterinya...aiman:hai

912: TAWARAN KERJA
Anda berminat dalam membantu benteng pertahanan negara?Sertai kami dalam usaha membanteras gejala jenayah dan keganasan  demi keamanan tanah air tercinta.Syarat-syarat kelayakan:i.)Sihat tubuh b

913: Siapa lebih hebat
Rizal dan Jenet adalah orang budak kecil  yang sedang berlawan pendapat merakan mengenai kedua orang tua mereka. Jenet : " Ayah saya lebih hebat daripada ayah awak!"Rizal : " Tapi

914: cilap....
suatu hari Akmal yang 1st time datang bandar nie..dia mmg kagum giler dengan kemajuaan malaysia...besa la...kt kampung habis tinggi..pokok kelapa ja...dah alang22 kuar bandar..kat kl lak tu..dia pun..

915: BUKAN LAWAK TAW...
ermmm ...seblom 2 ... sya nk mintak maaf bnyk2 kepada ketua lawakjenaka nih ...sbb pe .. aku nk PROMOTE lamaweb yg kwn aku baru buat .... 1     : www.shadowcampus.1talk.net2&n

916: Ikan banyak mata
Banyak-banyak ikan, ikan apa yang banyakkkkkk matanya??????? Sekilo ikan bilis lah.........mana banyak matanya sekilo ikan bilis atau sekilo ikan kembung? Banyak oooooo kalau sekilo ikan bilis,

917: teka...LEMBU
Di dalam sebatang sungai, terdapat buaya yang amat ganas..tapi yang peliknya, buaya kat situ tak suka timbul dan hanya makan perut lembu sahaja…kiranya klu orang yang overweight jatuh dalam sun

918: Tutup mulut kau
Semasa hari persandingan Rizal dan jenet, ketika acara makan beradap, ayah Jenet bertanya kepada tetamu yang hadir ketika itu. " Adakah diantara para hadirin yang hadir ini merasa keberatan dan

919: Rizal Yang Baik ati
Pada suatu pagi hari bekerja, dalam sebuah bas penuh sesak dengan penumpang. Semasa singgah di perhentian tiba-tiba naiklah Jenet seorang wanita muda yang cantik, seksi dan menggunakan pakaian yang b

920: Bistik keras
Rizal : Pelayan! Baik kau panggilkan chef sekejap ! Pelayan : Baiklah Tuan . Chef  : Kenapa encik? Rizal :  Kau tengok ni. Bistik yang kau masak ni keras macam batu. Chef : Saya tak rasa beg


Page 92 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]