Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

931: scara umumnye,,,,,...
anda sume djmput ke....majlis perkahwinan MYARIES dan MILEY CYRUS....(ala2 babycute n happy time!)     Anda sume dikehendaki membawa;     hadiah duit bangku &n

932: Btul-btul
Actually ni bukan jokes,tpi anda harus baca kpda ssiapa yng buat lawak april fool tuuhh sprti si ambuk tuuu sdar-sdar laa.x kira ko agama apapun hormat la.Alkisahdulu ada tentera ni diorang ni kejam d

933: SAPE MENANG??
yang jatuh tu ambuk hehe. SPARTA RULEZHAHA.....aku menang lelouch

934: Kisah Pemuda-pemudi
Kisah bermula,Pada hari selasa,waktu aku sedang berpuasa,datanglah dua ekor puaka.Seekor nama lelouch pujannga seekor nama ambuk si beruk tua.Pergaduhan bermula,apabila si beruk tua cuba,untuk memper

935: taka jgn tak teka...
dalam banyak2 bunga di dunia ni...bunga apa yg panas...hahaha....jwb...!!!!jgn tak jwb... 

936: Lelaki dan dua anak
Seorang lelaki mendukung dua orang bayi, satu dikiri dan satu lagi dikanan sambil menunggu kereta. Seorang wanita yang juga sedang menunggu kereta, melihat dua orang bayi yang lucu itu, dengan wajah

937: Saya mahu kahwin
Anak : " Ayah, Saya nak kahwin " Ayah : " Apaaaaa, kahwin????? kamu kan baru berusia 10 tahun " Anak : " Biarlah, asalkan kahwin " Ayah : " ye la-ye la. Kamu dah a

938: Mat Rempit dan Nenek
Lebih kurang pukul 1.00 pagi pada malam minggu, seorang mat rempit sedang menguji motor 125Z nya. Bunyi motornya sagatlah bising. Wreeengg..ngeeenggg... ngeeeeeeeng....!!! Dengan gaya ala-ala Wazi Ha

939: Pameran lukisan
Suatu hari Tan Sri Rizal mendapat jemputan melawat pameran lukisan. Kerana ketika itu beliau mengalami sakit mata dan penglihatannya kabur, maka beliau mengajak Jenet iaitu pembantu untuk menemaniny

940: lawak spm
A : ko rase cikgu kat sini sume nak jadi cikgu ke?? B : asal ko tanye? A : bayangkan ni soklan spm...ko nak jawab tu ker?? B : orang bongek je yang wat soklan spm cam tu..taw x..!!! A :aku


Page 94 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]