Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Umum Articles

951: Kenapa rambut beruban
Seorang anak bertanya kepada ibunya,Anak: Ibu kenapa rambut ibu ada yang berwarna putih.Ibu : Ini dinamakan uban. Rambut ibu jadi camni disebabkan kenakalan kamu la nihAnak : Kalau begitu, cuba tengok

952: Jangan minta cerai dalam kereta
suami tengah memandu.Isteri : kita dah berkawin 15 tahun dah,saya rasa saya tak sesuai lagi bersama dengan awak... saya nak mintak cerai dengan awak.....si suami diam dan terus memandu kereta ...berta

953: Ibu Muda dan Doktor...
Seorang ibu muda pergi berjumpa kawannya yang kebetulan seorang doktor. Ketika rancak bersembang, anak kecil si ibu tadi sibuk menggeledah makmal kecil di rumah doktor tersebut. Si ibu tersebut tidak

954: Kuda
Ambuk seorang guru sekolah menengah bercerita kepada rakannya Lelouch tentang pengalaman pengembaran bersama murid-muridnya. Ambuk :"Nasib baik ketika pengembaraan hari itu saya membawa kuda"

955: form 5
ni aku nak cerita pasal kisah hidup aku.cerita ni berlaku masa aku berumur 17 tahun.tahun tu aku amik spm.nak dijadikan cerita,sume orang sibuk study gilababeng lah ni kecuali aku ngan kawan aku dua

956: Kentut
Ambuk dan Jenet adalah pengancara televisyen. Ketika menjadi pengancara siaran langsung rancangan realiti di salah sebuah stesen televisyen,  Ambuk dengan tidak sengaja telah terkentut dengan ku

957: Untuk sahabatku Lelouch
Kepada: Teman baikku Lelouch... Lelouch, dengan duit engkau dapat ... Membeli tempat tidur, tapi tidak dapat membeli "tidur nyenyak". Membeli sebuah jam, tapi tidak dapat membeli waktu. Me

958: Rakam bukti kejahatan Lelouch
Pihak berkuasa telah dapat cukup bukti iaitu rakaman yang telahdiserahkan untuk mendakwa E.Lelouch kerana telah melakukan pemerkosaan terhadap adik kandungnya sendiri. Sebagai renungan bersama, disin

959: [18 tahun ke atas] Telur
Ni kisah benar aku... Suatu hari pas breakfast kat bawah opis aku dengan 2 org rakan sekerja (suami isteri kerja 1 tempat), si suami dah naik dulu, si isteri laki tu (si fatimah, bkn nama betul) kat

960: KAKAKA
pada suatu hari ahmad nampak putri dok tgh nangis di luar kelas.so dia pun pegi la kat putri ni.ahmad:woi pasaipa ang nangis cam bewak kat sini? putri:wawawawa!putri kena denda sebab salah jawap soala


Page 96 of 176
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]