Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Kejadian yang Tidak dipinta

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: KentangGoreng
Word Count: 241
Date: Mon, 12 Dec 2011 Time: 12:17 PM
0 comments

Ni creta betoi..kejadian ni terjadi antara aku dan 3 org membe aku..Kami ber4 dipilih menyertai satu kursus..
sungguh sronok tak terkata sebab kami dimaklumkan kursus tu kat Langkawi. Niat time tu pun dah lain..kursus tak penting, yang penting dapat p Langkawi free dan jalan2 disana..Kami rasa bukan kami ja niat macam tu,peserta lain pun lebihkurang ja


Dipendekkan creta kami sampai di sunrise hotel..boleh tahan jugak la tapi taktau brapa bintang hotelni sebab kami tak nampak bintang. Setelah diberi kunci bilik oleh akak lobi yg comel tu, kami ber4 bergegas ke bilik 607..mata dok nampak katil ngan bantal ja ni..


Ok pintu sudah dibuka..kelam skit..on suis lampu tp tak nyala..on tv, on ekon, on kipas tapi semua tak berfungsi..aik heran jugak la kami. takkan ni salah satu modul kursus dan depa saja nak uji kami?


Takpa, kawan aku sorang ni turun bawah kat lobi panggil akak tadi..akak tu ke bilik kami dengan muka manis..biasa la tu marketing stategi..kawan aku tanya..sebab apa semua tak nyala kak?karen takdak ka? akak tu minta kunci dari kami dan terus dia punchcard kat kotakputih tepi suis tu..Tiba-tiba ja lampu nyala, tv bersuara, ekon terasa dan kipas berpusing..

huh
akak tu senyum kat kami
kami ber4 berpandangan antara 1 sama lain..perasaan time tu takyah dok kata la camna..
lantas kami terjun ke katil masing, ambik bantal tutup muka....erkkk

Share this lawak:

About the Author

wanperlis.com


Rating: 0.0

Comments

Add Comment

You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.