Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Lawak-lawak pendek

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ZeMMs
Word Count: 188
Date: Tue, 13 Feb 2007 Time: 11:31 AM
4 comments

Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Kuih salah bikin.

Binatang ape power Karate?
Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

Siape yang menemukan dompet kulit?
Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Pintu yang ade tulis 'TARIK'

Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Pembohong...

Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'?
Usus

Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Kutu rambut

Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Neneknye si katak

Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Sbb lelaki ni kan 'buaya'

Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Dua-dua tak kenal korang...hehe

Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Tukang gali kubur

Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Tahi hidung

Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

Gajah terbang dengan ape?
Dengan susah payah......  Share this lawak:

About the Author


Rating: 3.7

Comments

  • Thu, 28 Jun 2007 at 4:22 PM, by nafyza
    yeyeye.....ada jwpn untuk majalah ujang..hehehe

  • Mon, 10 Mar 2008 at 12:36 AM, by shah
    ooooooooooooh ciplak ye

  • Mon, 8 Sep 2008 at 11:28 PM, by princess_lawak
    ooo.....nafyza ciplak ehhh.....saye ni azs tau!! kantoi la nanti....from azs ujang

  • Mon, 1 Nov 2010 at 4:05 PM, by Melly
    haahhaahahaaa...

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.