Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Tepung Naik Sendiri

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: akukurangsiuman
Word Count: 89
Date: Tue, 5 Aug 2008 Time: 1:20 AM
0 comments

Pada suatu hari yang tak berapa nak indah, Mak Esah menyuruh anaknya Ali ke kedai.

Mak Esah : Ali, ngko tolong belikan mak tepung naik sendiri kat kedai depan nu.

Setelah hampir sepuluh minit menunggu anaknya di dapur, Mak Esah menjengok ke ruang tamu.

Mak Esah : Laa….. dah lama ke engko balik? Manenye tepung yang mak mintak ngko beli.

Ali : Dah lama saya balik, mak je yang tak perasaan. Tepung tu ada kat tangga nu…… pandai-pandai la tepung tu naik sendiri.

Mak Esah : ?! Nape la bengap sangat anak aku ni ?!

Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Thu, 21 Aug 2008 at 8:20 PM, by anna2
    ish....! pengajaran untuk lawak ni ialah, ajar la anak anda menjadi insan yang berguna....

  • Fri, 22 Aug 2008 at 1:15 PM, by entahlerr
    btl 2 ana.....(^_^)

  • Sun, 4 Jan 2009 at 5:11 PM, by zanish
    heheeh.... syial je.....

  • Sun, 4 Jan 2009 at 5:11 PM, by zanish
    heheeh.... syial je.....

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.