Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

kisah satu kumpulan perompak ninja pt 2

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: taklawak
Word Count: 70
Date: Tue, 8 Sep 2009 Time: 6:49 PM
5 comments

kisah kumpulan perompak ninja pt 2

akhirnya tertangkap juga perompak itu.naruto dengan kumpulan ninja turtle mejadi saksi rompakkan.

tetapi perompak itu tak boleh di tangkap sebab tak banyak bukti cuma kertas yang bertulis perompak ninja yang ada

lagi satu naruto cakap jepun polis pun tak paham.yang ninja turtle pulak cakap inggeris polis pun tak faham jadi takde bukti yang kumpulan itu bersalah.

kalau tak faham tengok pt 1 

 

Share this lawak:

About the Author

kalau tak paham tengok pt1

pt1=kisah kumpulan perompak ninja


Rating: Not yet rated

Comments

  • Tue, 8 Sep 2009 at 7:58 PM, by Sh4h
    Sme jer mcm pt 1.. X lwak.. Hrap2 pt 3 bleh tingkatkn lg usaha spaya jd lwak..

  • Wed, 9 Sep 2009 at 8:19 AM, by poker face
    x payah la susah2 submit cerita naruto kat sini..kat tv pun dah brlambak cerita naruto..tv3 ada,astro ada, hnphone ku pn ada..

  • Fri, 11 Sep 2009 at 12:19 PM, by justboycuz
    macam2 ade....

  • Tue, 29 Sep 2009 at 10:02 AM, by wawa_0903
    add me kat friendster: nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com nurul_amwa@yahoo.com

  • Thu, 22 Oct 2009 at 12:32 PM, by blackwidow_23
    mmg la, sbb dh dua2 kartun...kena lak ninja turtle lg tk bersalah la, sbb dia minatang!

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.