Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Video Lawak Articles

111: Translator cyber cop
best tngk video nih

112: lawak translator menyanyi

113: Pak Arab terkejut nampak ular
Ni baru namanya mati katak.. ehehhe...

114: Pak Arab lentok dalam kelas
Ni baru namanya sujud hingga ke bumi.... hehehe....

115: Perempuan budak sekolah gaduh lagi
Aih.. budak-budak sekolah ni kalau nak gaduh pun jangan la macam kelakar sangat...bawak-bawak la belajar karate ke.... ni dah macam wrestling jer...

116: Nasib seorang Janda
Diambil masa Malam Mesra TNB... maknyah ke ape tak tau la.. tp mmg dia pandai buat org tergelak..part ending la paling best.. haha...

117: Girl fight @ Timesquare!!
Sekali tengok cam tak lawak... 2 kali tengok... lawak jugak minah 2 org ni bergado...

118: Babak sedih daripada Legend of Condor Hero
Ni lagi satu translation lawak pecah perut daripada babak cerita "Legend of Condor Hero"..sampai nak menangis aku bantai gelak.. hahaha

119: Telur-telur tu... dah dah dah! Gelilaaaaahhh....
Hahaha... korang cube tengok video ni.. lagu bahasa lain tapi di-subtitle-kan jadi bahasa Melayu...memang lawakkk....

120: Bini yang kantoi ditangkap khalwat
Korang penah tengok video bini kantoi kene tangkap khalwat tu kan? Ala yang kene belasah dengan husband dia tu.Ha ni spoof dia......


Page 12 of 17
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]