Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Video Lawak Articles

131: Siswi Gedik Menari joget lambak
Aksi gadis-gadis kolej menari joget ikut TV...

132: Ambo meme minak ko oghe tino...
Kreatif dah melayu skang buat video clip...Layan la Akademi Fantasia versi Kelate: Dikir Audition ni... kool..

133: Skodeng kat opis
Hahaha... kan dah kantoi... wat malu jerk...  

134: Politik itu bodoh? -- Nazri Vs Lim Kit Siang
Tengok sekali rasa tak lawak.. tgk bnyk2 kali mmg rasa kelakar betul la tengok orang2 politik ni kat parlimen...  

135: Linkin Park versi Melayu
Tajuk lagu: Numb (Repex)Artis: Mamat perasan mane ntahKomen: Perhatikan kesengalan mamat kurus specky tuh nari.. huahuahua Numb RepeX - Amazing videos are here

136: Video klip jejaka-jejaka sotong
Ni la video klip yg paling bnyk aksi sotong penah aku tengok :D

137: Hantu Yo-yok-Ooo di Uniten
Hak hak hak.... banyak la hantu korang... yo yok oo jer

138: Kapten GATAL a.k.a Papa Jahat?
Tengok la video ni yang menunjukkan seorang kapten gatal nak peluk2 & pegang2 awek cun tu....ish ish ish... 

139: Berhati-hati ketika berkempen
Hahahaha.... sampai macam tu sekali ke berkempen? Buat malu jer...

140: Kain Tertanggal
Tu la nak cepat-cepat sangat... sampai tertanggal kain tu.. Tak lari gunung dikejar kak... :D


Page 14 of 17
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]