Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Video Lawak Articles

141: Matrix Ping-Pong
Muahahah! Lawak gile diorg buat bende ni.. main ping-pong ala-ala the Matrix. Kool! KreatiP! dan macam2 lagi! Saksikan!

142: Sape-hero?
Super hero? Sape hero? Anda ada hero? Layan video pendek ini mengenai hero: Anda pasti nak jadi hero lepas ni :D

143: Iklan SilkyGirl - Mawi & Sharifah Amani
Ala.. iklan produk roll-on perfume tu yang Mawi & Sharifah Amani main kejar-kejar..

144: Cara lipat baju INSTANT!
Saksikan teknik melipat baju secara pantas! Teknik dari Jepang...

145: Ultraman versi Kelantan
Lagu atromen versi kelate... memang hebat oghe kelate skarang nih..dah ada ultraman sendiri.. hehehe.. saksikan video-clip kelakar ni..

146: Video-clip "My Humps" versi awek
Lagi video clip sengal buatan sendiri daripada awek-awek yang tak tau dari mana datangnya. Nasib baik la comey-comey.. Nah.. layan jer..

147: Ultraman Hadhari
Hehhee... lagu tentang Hadhari dengan ber-video-klip-kan tarian ultraman.. Very the funny-lah..

148: Antara Telefon dan Seterika
Hai... tak sabar sangat ke nak sambut telefon awek nko tu?

149: Asal-usul Terkejut Beruk

150: Zaman-zaman sekolah dulu...
Video lagu dari Afdlin Shauki pasal zaman2 persekolahan dulu:


Page 15 of 17
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]