Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Teknik Cover Malu

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: CikEmbun
Word Count: 167
Date: Wed, 19 Jan 2011 Time: 11:50 AM
4 comments

1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

Share this lawak:

About the Author

Terbaca teknik ni..best la jugak idea ni..bleh praktik kan..


Rating: Not yet rated

Comments

  • Wed, 19 Jan 2011 at 11:51 AM, by CikEmbun
    Teknik no.3 jer CikEmbun rasa xsusah sangat..

  • Wed, 19 Jan 2011 at 4:43 PM, by Melly
    sy da bce dh artikel ni, pi x psti sma ade ade ke x kt lj nim.. xper r.. org len x bce ag..

  • Wed, 19 Jan 2011 at 4:50 PM, by CikEmbun
    CikEmbun xsempat nak investigate lagi..

  • Thu, 20 Jan 2011 at 2:17 PM, by Melly
    oh, gi2 eh.. x pew2.. len kli lh..

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.